9/01/2010

Clap your hands

Maanantai

Aamulla oli ekaks kotsaa. Tehtiin jotain lihamurekeleipiä ja puolet luokasta meinas oksentaa...
Oli ihan jännää sillei. Ite söin omani niin että siinä oli niin paljon ketsuppia, ettei se maistunu enää muulle ku leivälle ja ketsupille... Thank god iipalla oli purkkaa...
Kuviksessa oltiin taidemuseossa. Siinä kivemmassa. Ettei tuijoteltu vaan jtn tauluja sillei "hmm joo mielenkiintosta" eli sillei...
No siellä oli ihan kivaa... Tosin meidän tulkinnat tais olla vähän eriskummallisia...
Talvehtivasta merenneidosta oltiin sitä mielstä että se on ruumis...
Neljän aikaan oli sit toiset tanssiharkat. Tosi hauska harrastus, tykkään. Todellakin jatkan.
[ ] kiinosti
[ ] ei kiinostanut
[XXX] kirahvi

Tiistai

Aika perus koulupäivä ja sillei.
Äikässä meille kerrottiin että meidän luokka on mukana YLE:n jossain Mediabussi jutussa.
Eli 1.10. meidän kouluun tulee YLEltä jotain ohjaajia tai jotain ja sit tehdää jtn uutisii ja kuvataa ja jos ne tykkää ne pistää ne telkkariin ja jos ei tykkää ni sit ne menee vaan nettiin. Vähän kivaa.

•••
Sitten johonkin mikä kiinostaa ihmisiä enemmän!
Eli 2NE1 Comeback photot tuli tänään aamulla.
Herranjestas MÄ RAKASTAN NIITÄ♥
Dara

Bom

Minzy

CL

Tää on mun mielestä tosi cool.
Dara
Tuli aika sekava fiilis.
Toi on aika... hämäävä.
Ei mitään kauheen radikaalia.
Hiukset on lyhyemmät ja tyyli vissiin vähän naisellisempi.

Bom
Hetkellinen järkytys iski kun näin tän.
Ne hiukset on PUNAISET
Tossa yhteiskuvassa ne näyttää jotenkin paljon paremmilta.
Saas nyt nähdä miltä ne sitten näyttää stagella.

Minzy
Rakastuin tähän kuvaan heti kun näin.
Rakastan koko konseptia. Kuva oikeestaan eksy mun kännykän taustaks.
HALUUN TON XRAY TRACK SUIT HOMMELIN!

CL
Blondi.
Tosi cool. Muistan kun Ida itki mulle että se ei tykkää jos CL goes blond.
MÄ OLIN IHAN VARMA ET SE NÄYTTÄÄ HYVÄLTÄ!
And it does. Noi aurinkolasitkin on aika cool... TAHDON!

•09.09.2010•

Love, Noora♥

p.s. Ida sanoo:
*Blondi.
Tosi cool. Muistan kun Ida itki mulle että se ei tykkää jos CL goes blond.
MÄ OLIN IHAN VARMA ET SE NÄYTTÄÄ HYVÄLTÄ!
And it does. Noi aurinkolasitkin on aika cool... TAHDON!
*................
*sä unohit mainita et mä olin sillei ouämgiii *w*
*ku näin ne >;o
*säteetmustapahiksen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti